Sunday 23 November 2008

Pertama kali menjejakkan kaki di UK

Saya berangkat ke Wales pada 18 September 2008. Sebelum saya bertolak, saya telah pergi ke Kuala Lumpur lebih awal untuk menyelesaikan urusan dengan pihak MARA & mengambil VISA. Ahli keluarga & Kekasih saya datang pada 17 September dan kami berbuka puasa bersama di Kuala Lumpur.

Ini saya dengan D'lla semasa berbuka puasa dengan family pada malam sebelum berangkat


Keluarga saya semasa menghantar saya di KLIA
(dari kiri: Nabil Amri, Hj Araif, Hjh Narmi & Nur Adillah)
Terima kasih juga kepada Hadafi & Hamzah (rakan saya di MIAT) kerana datang bertemu saya sebelum saya berangkat pergi


Ketika ini saya berada di dalam bas National Express yang membawa saya dari Heathrow Airport ke Cardiff, Wales
Jelas kelihatan pada wajah saya keletihan kerana menaiki pesawat lebih 12 jam


Inilah bangunan HONDA London

Saya sampai di Cardiff kira-kira pukul 10.30pm waktu tempatan. Sebab terlalu letih, saya tidur semalam di ETAP Hotel.

1 comment:

D'lla said...

study biar gempaq sayang..
nnti keja jangan lupa angkut skali k.