Monday 24 November 2008

Jalan-jalan di Cardiff

Inilah gambar-gambar saya semasa pertama kali bersiar-siar di Cardiff.
Saya hanya menggunakan kamera telefon bimbit saya, Nokia N82.


Saya bergambar sebelum memulakan sesi bersiar-siar
Bangunan kedua dari hujung tu Traveler Lodge. Saya mula2 ke situ untuk bermalam, tapi penuh. Bahagian belakang tu Cardiff Central (kereta api & bas)
Time ni dah pukul 9am musim luruh.
Cardiff Castle
Saya di seberang Cardiff Castle
Saya di City Road Cardiff, ada banyak kedai makanan halal. Ini semasa hari kedua saya di sana.


Kedai tepi van tu: SHOP RIGHT ada daging halal


Masa hari kedua jalan2. Penat... Rehat kat Queen Street. Hari Sabtu ramai orang keluar jalan-jalan berbanding Ahad.

1 comment:

AIDA'S FAMILY STORE said...

wah... suka la tengok ... macamana rasa, best tak kat tempat org...khairul ni mesti org senang kan..akak pun ader saner gak tu yer..? Hem tak tau la bila boleh pegi luar negara, rasanya mimpi jer la sampai mati...